Pievienojieties ģimenei

Kļūstiet par mūsu klientu

Kādēļ “Civinity“

Mēs, “Civinity“ komanda, katru dienu strādājam, lai apmierinātu katra klienta vēlmes un rastu labākos daudzdzīvokļu māju apsaimniekošanas risinājumus, kas ļautu mūsu klientiem izbaudīt savās mājās ierasto dzīves ritmu. Mūsu mērķis ir saglabāt un palielināt Jūsu īpašuma vērtību, piedāvājot tieši Jums piemērotus risinājumus un sniedzot nepieciešamos mājas apsaimniekošanas pakalpojumus. 

Mūsu klientu stāsti

“Pēc namruņa uzstādīšanas, mājas iedzīvotāji beidzot jūtas droši, bez problēmām spēj ielaist iekšā ciemiņus un operatīvo dienestu pārstāvjus, kā ari pasargāt sevi no nelūgtiem viesiem.” Daudzīvokļu namā Zaļenieku ielā 21k2 salūza namrunis, kas iedzīvotājos radīja bažas par kāpņu telpas drošību. Veiksmīgas sadarbības rezultātā ar mājas iedzīvotājiem, tika nolemts par jauna namruņa uzstādīšanu. Ņemot vērā, ka nebija iespējams nomainīt bojāto ieejas paneli, jo tādus vairs neražo, bija jāmaina visa sistēma.  Lai ieekonomētu iedzīvotāju naudu, tika veikta komunikāciju izpēte un atrasti piemērotākie risinājumi.  Mājās iedzīvotājiem katrā dzīvoklī tika piedāvāts uzstādīt audio vai video namruni, kā arī katru dzīvokli nodrošināt ar  individuālo ieejas kodu un diviem čipiem.  Pēc namruņa uzstādīšanas, mājas iedzīvotāji beidzot jūtas droši, bez problēmām spēj ielaist iekšā ciemiņus un operatīvo dienestu pārstāvjus, kā ari pasargāt sevi no nelūgtiem viesiem. “Pēc namruņa uzstādīšanas, mājas iedzīvotāji beidzot jūtas droši, bez problēmām spēj ielaist iekšā ciemiņus un operatīvo dienestu pārstāvjus, kā ari pasargāt sevi no nelūgtiem viesiem.”

“Iedzīvotāji ne vien tika pie kvalitatīva dzeramā ūdens, bet arī ietaupīja naudu.” Biķernieku ielas 16 un 16A iedzīvotājiem tika piegādāts nekvalitatīvs dzeramais ūdens. “Civinity” piedāvāja šo situāciju atrisināt, uzstādot kvalitatīvus mājas ievada filtrus ar automātisko skalošanu. Pēc to uzstādīšanas ūdens kvalitāte uzlabojās.  Ņemot vēra, ka iepriekš tika piegādāts nekvalitatīvs ūdens, tika pieprasīts pārrēķins no iepriekšējā ūdens piegādātāja.  Iedzīvotāji ne vien tika pie kvalitatīva dzeramā ūdens, bet arī ietaupīja naudu.

“Patiecoties meistara attapībai klientei tika ietaupīta nauda un laiks, jo nenācās izņemt atslēgas serdeņus un likt vietā jaunus.” Kādā vasaras dienā “Civinity” klientu apkalpošanas centrs saņēma zvanu no Jaunlazdu ielas 8 iedzīvotājas, par to, ka viņa ir pazaudējusi dzīvokļa atslēgas un netiek iekšā dzīvoklī, bet rezerves atslēgas ir aiz slēgtām durvīm. Veicot pārrunas ar klienti tika noskaidrots, ka atslēgas visdrīzāk ir pazaudētas skrienot pa mežu, un tumsā cerības tās atrast ir ļoti mazas.  Meistars ieradās pie klientes un veica dzīvokļa apsekošanu no ārpuses un konstatēja, ka viens no dzīvokļa  logiem ir pusatvērts. Dzīvoklis atradās pirmajā stāvā, tādēļ meistars, izmantojot kāpnes, spēja piekļūt pie loga, to pilnībā atvērt un iekļūt dzīvoklī. Tika atrastas rezerves atslēgas un kliente veiksmīgi tika mājās!  Patiecoties meistara attapībai klientei tika ietaupīta nauda un laiks, jo nenācās izņemt atslēgas serdeņus un likt vietā jaunus. 

Vai vēlaties mājās izbaudīt ierasto dzīves ritmu un neuztraukties par savu nekustamo īpašumu?

Atsūtiet īsziņu vai zvaniet uz tālruņa numuru +371 250 01599