Jaunākās ziņas Jums

JAUNUMI

Vairāk par klientu stāstiem

Dzīvojamai mājai Kuldīgas ielā 39, Rīgā, pērn rudenī “Civinity Mājas” veica visas ēkas fasādes mazgāšanas darbus. Dzīvojamā māja būvēta salīdzinoši nesen – pirms aptuveni 15 gadiem, un ārējās vides ietekme jau bija pamanāma. Līdz ar to tika organizēti ēkas fasādes mazgāšanas darbi, lai attīrītu to no ārējās vides radītajiem netīrumiem, kā arī lai atsvaidzinātu ēkas fasādes izskatu un veidotu vizuāli patīkamu vidi ikvienam iedzīvotājam, kā arī garāmgājējam. Taču ēkas mazgāšanas darbu laikā tika konstatēts celtniecības defekts vienai no mājas gala sienām – nekvalitatīvs krāsojums, kas acīmredzami negatīvi izcēlās uz attīrītās fasādes. Līdz ar to “Civinity Mājas” informēja mājas dzīvokļu īpašniekus par konstatēto defektu un izstrādāja piedāvājumu dzīvokļu īpašniekiem veikt gala sienas fasādes krāsošanas darbus, lai nodrošinātu gan ēkas vizuālā izskata atjaunošanu, gan salāgošanu ar kopējo mājas fasādi un piemērotajiem krāsošanas risinājumiem. Jau pēc neilga laika dzīvokļu īpašnieki pieņēma lēmumu par labu gala sienas pārkrāsošanas darbu veikšanai, lemjot arī par uzkrājuma veidošanu nepieciešamo darbu īstenošanai. Atbilstoši dzīvokļu īpašnieku lēmumam – uzkrājums tika izveidots un darbi paveikti jau šā gada vasaras sezonā. Pārvaldīšanas un dzīvokļu īpašnieku kopības lēmuma pieņemšanu, kā arī uzkrājuma veidošanu organizēja “Civinity Mājas”, piesaistot darbu izpildei būvnieku SIA “DM Būve”. Turklāt darbu izpilde organizēta iespējami īsā laikā, lai netraucētu iedzīvotāju ikdienu, vienlaikus nodrošinot kvalitatīvu darbu izpildi un rezultātu. Dzīvojamo ēku pārvaldīšanas reģiona vadītājs Toms Lučins: “Esam saņēmuši iedzīvotāju pozitīvās atsauksmes – gan par darbu izpildes procesu, gan arī par darbu rezultātu. Pēc kopsapulces mājas iedzīvotāji arī norādīja, ka esot ļoti apmierināti ar rezultātu, un tagad iedzīvotāji, redzot atjaunoto krāsojumu ēkas gala sienai – pauda, ka vēloties arī pārkrāsošanas darbus veikt pakāpeniski arī citām ēkas fasādes pusēm. Pozitīvas iedzīvotāju atsauksmes motivē arvien nodrošināt ne tikai tālredzīgus un kvalitatīvus pakalpojumus klientiem, bet arī kopīgā sadarbība uzlabot klientu mājokļus un veidot mūsdienīgu un sakoptu pilsētvidi ikvienam iedzīvotājam.”

“Pēc namruņa uzstādīšanas, mājas iedzīvotāji beidzot jūtas droši, bez problēmām spēj ielaist iekšā ciemiņus un operatīvo dienestu pārstāvjus, kā ari pasargāt sevi no nelūgtiem viesiem.” Daudzīvokļu namā Zaļenieku ielā 21k2 salūza namrunis, kas iedzīvotājos radīja bažas par kāpņu telpas drošību. Veiksmīgas sadarbības rezultātā ar mājas iedzīvotājiem, tika nolemts par jauna namruņa uzstādīšanu. Ņemot vērā, ka nebija iespējams nomainīt bojāto ieejas paneli, jo tādus vairs neražo, bija jāmaina visa sistēma.  Lai ieekonomētu iedzīvotāju naudu, tika veikta komunikāciju izpēte un atrasti piemērotākie risinājumi.  Mājās iedzīvotājiem katrā dzīvoklī tika piedāvāts uzstādīt audio vai video namruni, kā arī katru dzīvokli nodrošināt ar  individuālo ieejas kodu un diviem čipiem.  Pēc namruņa uzstādīšanas, mājas iedzīvotāji beidzot jūtas droši, bez problēmām spēj ielaist iekšā ciemiņus un operatīvo dienestu pārstāvjus, kā ari pasargāt sevi no nelūgtiem viesiem. “Pēc namruņa uzstādīšanas, mājas iedzīvotāji beidzot jūtas droši, bez problēmām spēj ielaist iekšā ciemiņus un operatīvo dienestu pārstāvjus, kā ari pasargāt sevi no nelūgtiem viesiem.”

“Iedzīvotāji ne vien tika pie kvalitatīva dzeramā ūdens, bet arī ietaupīja naudu.” Biķernieku ielas 16 un 16A iedzīvotājiem tika piegādāts nekvalitatīvs dzeramais ūdens. “Civinity” piedāvāja šo situāciju atrisināt, uzstādot kvalitatīvus mājas ievada filtrus ar automātisko skalošanu. Pēc to uzstādīšanas ūdens kvalitāte uzlabojās.  Ņemot vēra, ka iepriekš tika piegādāts nekvalitatīvs ūdens, tika pieprasīts pārrēķins no iepriekšējā ūdens piegādātāja.  Iedzīvotāji ne vien tika pie kvalitatīva dzeramā ūdens, bet arī ietaupīja naudu.