Ar rūpēm par Jūsu mājām

Paziņojumi

Cienījamie klienti – jūsu uzmanībai noderīga informācija.

2021.07.12

Aicinām izmantot iespēju reģistrēt skaitītāju rādījumus elektroniski, izmantojot pašapkalpošanās platformu mans.civinity.lv  . Lai arī iespēja nodot skaitītāju rādījumus, zvanot un rakstot Klientu atbalsta servisam, būs pieejama arī turpmāk, aicinām aktīvāk izmantot jauno tehnoloģiju piedāvātās iespējas.  Lūgums ņemt vērā, ka ne visi mūsu objekti šobrīd ir pievienoti pašapkalpošanās platformai. Pie tā cītīgi strādājam!

2021.07.12

Aicinām atteikties no papīra veida rēķina un pieteikties rēķina saņemšanai e-pastā. Saudzēsim dabu kopā!

2021.07.12

Gadījumā, ja Jums ir radušies kādi jautājumi vai neskaidrības, aicinām zvanīt klientu atbalsta servisa speciālistiem uz bezmaksas tālruni 8000 1599 vai rakstīt uz e-pastu [email protected]

Mūsu klienti nāca risinājumu meklējumos
un palika ar mums, miera sajūtas pārņemti.

“Pēc namruņa uzstādīšanas, mājas iedzīvotāji beidzot jūtas droši, bez problēmām spēj ielaist iekšā ciemiņus un operatīvo dienestu pārstāvjus, kā ari pasargāt sevi no nelūgtiem viesiem.” Daudzīvokļu namā Zaļenieku ielā 21k2 salūza namrunis, kas iedzīvotājos radīja bažas par kāpņu telpas drošību. Veiksmīgas sadarbības rezultātā ar mājas iedzīvotājiem, tika nolemts par jauna namruņa uzstādīšanu. Ņemot vērā, ka […]

“Parkā tika uzstādītās vairākas laternas, kas spēja pilnvērtīgi apgaismot parka teritoriju, radot lielāku drošības sajūtu iedzīvotājiem.” Skanstes parkā vairāku gadu garumā netika apgaismots bērnu laukums un terase, kas radīja nedrošības sajūtu apkārtējo māju iedzīvotājiem, bet “Civinity” spēja to novērst. Atrodot tehniskos risinājumus un sagatavojot materiālus tika uzsākti darbi, kas nedēļas laikā tika pabeigti.  Parkā tika […]

“Iedzīvotāji ne vien tika pie kvalitatīva dzeramā ūdens, bet arī ietaupīja naudu.” Biķernieku ielas 16 un 16A iedzīvotājiem tika piegādāts nekvalitatīvs dzeramais ūdens. “Civinity” piedāvāja šo situāciju atrisināt, uzstādot kvalitatīvus mājas ievada filtrus ar automātisko skalošanu. Pēc to uzstādīšanas ūdens kvalitāte uzlabojās.  Ņemot vēra, ka iepriekš tika piegādāts nekvalitatīvs ūdens, tika pieprasīts pārrēķins no iepriekšējā […]

22 gadi tirgū
500+ darbinieki
2 pilsētas
1,5 milj. m2 apsaimniekojamā daudzdzīvokļu namu platība

Vai esat gatavs kļūt par mūsu klientu un aizmirst par ikdienas mājas apsaimniekošanas rūpēm?

KĻŪSTIET PAR MŪSU KLIENTU