Sākot ar septembri Civinity klientus Lietuvā un Latvijā atbalsta iekšējais zvanu centrs

2020.10.01

Sākot ar septembri Civinity klientus Lietuvā un Latvijā atbalsta iekšējais zvanu centrs

Pēc vairāk kā gada sadarbības ar ārpakalpojuma sniedzēju, Civinity, viens no lielākajiem dzīvojamo un komercobjektu apsaimniekošanas uzņēmumiem Baltijas valstīs, pieņēma lēmumu atjaunot iekšējo zvanu centru saviem klientiem Lietuvā un Latvijā. Uzņēmums paredz, ka šis lēmums ļaus nodrošināt augstāku klientu apkalpošanas kvalitāti un ātrumu.

Iekšējā zvanu centra izveide atspoguļo Civinity mērķi uzlabot klientu atbalsta servisu un vispārējo pakalpojumu apmierinātības līmeni. Zvanu centra komanda ikdienā sadarbojas ar visiem Civinity grupas uzņēmumiem, tādējādi nodrošinot padziļinātu izpratni par iekšējiem procesiem un objektu pārvaldības specifiku. Visi Civinity grupas uzņēmumi ir vērsti uz kvalitatīvu klientu atbalsta servisa nodrošināšanu, līdz ar to jaunā zvanu centra darbība ir viena no uzņēmuma grupas galvenām prioritātēm.

Tuvākajā nākotnē Civinity plāno arī uzlabot pašapkalpošanās platformu, kur mūsu klienti varēs iegūt vēl detalizētāku informāciju par savu īpašumu, kā arī ērti pasūtīt jaunus un pārvaldīt jau esošos pakalpojumus.

Mūsu klienti ar Civinity zvanu centru var sazināties pa tālruni: 8 700 55188 (Lietuva) vai 8 000 1599 (Latvija).